بخش سپاهان اصفهان بازیکن فوتبال فوتبالی

بخش: سپاهان اصفهان بازیکن فوتبال فوتبالی خداحافظی تیم سپاهان هادی عقیلی

گت بلاگز اخبار پزشکی نحوه تهیه گوشت در جذب پروتئین موثر است

نتیجه مطالعه محققان فرانسوی نشان می‌دهد سنتز و جذب پروتئین گوشت کاملا پخته شده، در بدن سالمندان زیاد است. 

نحوه تهیه گوشت در جذب پروتئین موثر است

نحوه تهیه گوشت در جذب پروتئین موثر است

عبارات مهم : مطالعه

نتیجه مطالعه محققان فرانسوی نشان می دهد سنتز و جذب پروتئین گوشت کاملا پخته شده، در بدن سالمندان زیاد هست.

به گزارش ایرنا از مدیکال ساینس، افراد با زیاد کردن سن به علت کم کردن پاسخ آنابولیک به غذا، بخش اعظمی از حجم عضلات را از دست می دهند. پاسخ آنابولیک به تصویر العمل هایی شیمیایی گفته می شود که مولکول ها را در تصویر العمل سوخت و ساز تجزیه می کند. معمولا بدن سازان با استفاده از داروهای هورمونی سرعت این فرآیند را زیاد کردن می دهند تا عضله سازی کنند. این روش ایمن نیست و خطرات زیادی را به همراه دارد.

نحوه تهیه گوشت در جذب پروتئین موثر است

بهترین روش جهت زیاد کردن پاسخ آنابولیک در سالمندان، استفاده از پروتئین هایی است که به آسانی هضم می شوند. وعده های غذایی حاوی ویتامین B12، روی، آهن و گوشت، سهم عظیم پروتئین مورد نیاز بدن را تامین می کنند. گوشت همچنین اسیدهای آمینه قابل هضمی را فراهم می کند که به حفظ تعادل و ثبات پروتئین ها کمک می کند.

مطالعات قبلی نشان داد گوشت چرخ کرده یا با قطعات بسیار کوچک قیمت هضم پروتئین و آنابولیسم را در افراد مسن زیاد کردن می دهد.

نتیجه مطالعه محققان فرانسوی نشان می‌دهد سنتز و جذب پروتئین گوشت کاملا پخته شده، در بدن سالمندان زیاد است. 

نتایج یک مطالعه تازه فرانسوی نشان می دهد نوع پخت گوش در جذب پروتئین و قیمت هضم افراد سالمند موثر است.

در این مطالعه داوطلبان به دو گروه تقسیم شدند. یک گروه گوشت نیم پز استفاده کردند و گروه دوم گوشتی را خوردند که به طور کامل پخته شده است بود. بعد از صرف هر وعده، میزان یکی از اسیدهای آمینه داوطلبان به نام leucine اندازه گیری شد.جذب پروتئین گوشت نیز به عنوان شاخصی از هضم پروتئین در هر مرحله ثبت شد.

پس از هر وعده غلظت پلاسمایی آمینواسیدها کم کردن یافت. نتیجه های نشان داد سهم اسید آمینه leucine در گوشت نیم پز پایین تر از گوشت کامل پخته شده است هست. در نتیجه مصرف گوشت نیم پز در مقایسه با گوشت کاملا پخته شده، سنتز پروتئین کمتری دارد.

نحوه تهیه گوشت در جذب پروتئین موثر است

جذب پروتئین به وسیله سالمندان در گوشت کاملا پخته شده است زیاد از گوشت نیم پز هست. نتیجه های این مطالعه جهت سالمندان و بیمارانی که در معرض کم کردن حجم عضله قرار دارند بسیار حائز اهمیت هست. توجه به این توصیه در آشپزی و رژیم غذایی مناسب هر سن بافایده است.

نتایج این مطالعه در نشریه American Journal of Clinical Nutrition انتشار یافته است.

نتیجه مطالعه محققان فرانسوی نشان می‌دهد سنتز و جذب پروتئین گوشت کاملا پخته شده، در بدن سالمندان زیاد است. 

واژه های کلیدی: مطالعه | پروتئین | استفاده | سالمندان | سالمندان | اخبار پزشکی


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs